” Amikor először beszéltem a számítástecnikus kollégának arról, hogy honlapot szeretnék, akkor az volt az első kérdése, hogy mi lesz a domain név. Ezen sokat gondolkodtam, mire megszületett ez a név.

A munkám 25 éve a biztosítás ( ( ebből 11 az egyik legnagyobb hazai biztosítónál, és 14 éve ugyanannál az alkusz cégnél)és hiszem, azt, hogy ezt csak szakmai alapon, szaktudással lehet végezni. Hitem szerint az ügyfél azért fizet biztosítást, mert biztosan számít arra a pénzre, amit a biztosítótól kapni fog, ha őt kár érte. Nekem kötelességem legjobb tudásom szerint segíteni őt ebben.

A biztosítási szerződés megkötése nem egy bonyolult feladat. A számítástechnikai rendszerek olyan lehetőséget adnak ma már, hogy nem nagyon lehet hibázni az ajánlat készítés során. Ezért van, hogy néhány szerződést online is tudunk kötni üzletkötői segítség nélkül.

A kihívás az odavezető úton van. A valós ügyféligény kielégítésén, a megfelelő kérdések megkérdezésében, a kárrendezési folyamatok ismeretében. Tehát: mit szeretne az ügyfél, abból mit és hogyan lehet biztosítani, meg vannak-e a biztosíthatóság feltételei( van-e elég zár az ajtón), és csak ezután jöhet a papírmunka.

A kihívás egy olyan termékcsomag elkészítése, amely akár több biztosító, több termékét ötvözi, megfelelő ár-érték arányban.

1. A DAMArisk Biztosítási Alkusz Kft 2006-ban alakult. A cégcsoport 1,3 milliárd forint árbevételt prognosztizál a 2024-es év végére. A kezelt biztosítási szerződések értéke 5, 7 milliárd forintnyi állományt tesz ki. Ebből a vállalati vagyonszerződések 1, 1 milliárd forint értéket képviselnek.

A DAMArisk a legnagyobb társasház biztosítással rendelkező biztosítási alkusz cég Magyarországon.

Munkatársaimmal elkötelezettek vagyunk ügyfeleink iránt. Munkánk során legfontosabbnak az ügyfél elégedettségét tartjuk. Az elégedettség ebben a szakmában mindig a kárrendezésben mérhető. A DAMArisk Kft partnere ebben a folyamatban a Kármegoldó Kft.

A velünk szerződésben lévő ügyfelek részére kárrendezés során, az elvárt szakmaiság mellett az alábbi elvek mentén segítünk az ügyintézés során:

  • egyszerű, igényekre szabott kárbejelentés
  • aktív kapcsolat a kárrendezés ideje alatt
  • lényeges információk és a folyamatok érthető kommunikációja

Gyakorlatban a szerződést kezelő üzletkötő az, aki először az ügyfélnek segít, hiszen ő ismeri legjobban az élő szerződés tartalmát, és az ügyfelet.

2. A megnyert pályázat után első lépésként az ügyfél és az alkuszcég között létrejött megbízási szerződéssel az alábbi feladatokat is vállaljuk:

  • napi ügyintézés
  • a biztosítói jogszabályi változások követése
  • új konstrukciók bemutatása
  • díjfizetés koordinálása
  • évfordulós megújítás
  • kárrendezés
  • szakvélemény készítése, jogalap vizsgálata, feltételek értelmezése, csak a biztosítással lefedhető eseményekre teszünk javaslatot
  • értékelés, potenciális vészhelyzetek kiküszöbölése

Miért válasszon bennünket?/ engem?

Mert……

  1. ismerem és tudom a kárrendezés folyamatát
  2. meglévő biztosítottsági állapot feltárása, előzményszerződések vizsgálata
  3. igényfelmérés
  4. értékelés
  5. szakvélemény készítése
  6. a teljes biztosítási piacon a legmegfelelőbb termék kiválasztása
  7. szerződések elkészítése
  8. változások kezelése
  9. jogszabályi háttérinformációk
  10. új konsrtukciók bemutatása
  11. díjfizetés, évfordulós megújítás
  12. napi ügyintézés